Klachten en suggesties
Bespreek het met ons
Bent u ergens niet tevreden over? Dan horen we dat graag van u. We stellen het op prijs als u uw suggestie/klacht met ons bespreekt. Als we weten wat er speelt, kunnen we samen kijken naar een oplossing. U kunt hiervoor altijd bellen of het onderstaande klachtenformulier invullen.
Wilt u uw suggestie/klacht liever met de praktijkmanager bespreken, dan kunt u ook gebruikmaken van het klachtenformulier.
Wij streven ernaar binnen een week op uw suggestie/klacht te reageren, mits de praktijk niet gesloten is.
Hulp van een klachtenfunctionaris
Lukt het niet om er samen uit te komen of vindt u het lastig om de klacht met ons te bespreken? Dan kunt u terecht bij een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. Deze functionaris luistert naar uw verhaal, denkt met u mee en kan bemiddelen tussen u en ons. De klachtenfunctionaris kiest geen kant en spreekt geen oordeel uit. Alles wat u deelt, wordt vertrouwelijk behandeld. U kunt contact opnemen via het klachtenformulier op de website van SKGE, of bellen naar 088 022 91 90.
Geschilleninstantie huisartsenzorg
Komen we er samen, ook met hulp van de klachtenfunctionaris, niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschilleninstantie huisartsenzorg. Op de website van SKGE leest u hoe deze procedure verloopt en welke stappen u dan kunt nemen.